فردا ۲ تیم هیئت تنیس فارس و "یر به یر البرز" دیدار فینال لیگ تنیس بانوان را در شهر اصفهان برگزار می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ تنیس بانوان بین تیم‌های هیئت تنیس فارس - پندار سیرجان و "یر به یر البرز"  و رز اسپرت برگزار شد.

در نخستین دیدار این مرحله تیم هیئت تنیس فارس با نتیجه ۲ بر صفر مقابل پندار سیرجان به برتری رسید. در دیدار بخش انفرادی آرسیا سبزه زار با نتیجه ۶ بر یک و ۷ بر ۵ میترا ابراهیمی را شکست داد و نسترن چوبیه با نتیجه ۷ بر ۶ و ۷ بر ۵ هانا سلطانی را مغلوب کرد.

در دیگر دیدار نیمه نهایی  یر به یر به مصاف رز اسپرت رفت و در بخش انفرادی مهرانه ظهوریان با نتیجه ۶ بر یک و ۶ بر ۳ مقابل رومینا زینالی را از پیش رو برداشت، در دومین مسابقه ماندگار فرزامی با نتیجه ۷ بر ۵ و ۶ بر ۳ نیلی عطفی را برد تا تکلیف این دیدار در بازی ۲ نفره مشخص شود.

در دیدار بخش ۲ نفره رومینا زینالی - ماندگار فرزامی از تیم "یر به یر" با نتیجه ۶ بر یک و ۶ بر ۲ مقابل زوج نیلی عطفی - مهرانه ظهوریان از تیم رز اسپرت به پیروزی رسید تا "یر به یر" به عنوان دومین تیم راهی فینال شود.

به این ترتیب این مسابقات فردا با انجام دیدار پایانی بین "یر به یر البرز" و هیئت تنیس فارس به پایان می‌رسد.

در این دوره از رقابت‌ها ۲۵ تیم از استان‌های تهران، البز، اصفهان، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، فارس، قم، کرمان و گیلان حضور داشتند.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده حسن لاچینانی داور نشان سفید کشورمان است.

به تیم‌های برتر این دوره از مسابقات مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان به عنوان جایزه نقدی اهدا می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار