طمیمیان از رونمایی و آماده فعالیت بودن سامانه جامع مدیریت برنامه های سازمان های مردم نهاد منطقه آزاد اروند خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، قدرت اله طمیمیان ، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سامانه جامع مدیریت سازمان های مردم نهاد، موسسات خیریه و هیأت های ورزشی در سازمان منطقه آزاد اروند، رونمایی و آماده فعالیت شد.

او افزود: موسسات خیریه، سمن ها و هیأت های ورزشی منطقه با معرفی خود در این سامانه می توانند به یکدیگر متصل شده، اقدامات وفعالیتهای انجام شده را به اشتراک بگذارند و از قابلیت های مفید این سامانه استفاده نمایند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص این سامانه توضیح داد:جامعه هدف می توانند از طریق این سامانه و در فضای مجازی جذب خَیر، حامی و عضو گیری نمایند؛ همچنین نفرات تحت پوشش موسسات خیریه دارای پرونده الکترونیکی شده و ساماندهی میشوند .

طمیمیان ادامه داد: این سامانه که سبب سرعت بخشیدن به پیشرفت و توسعه فعالیتهای اجتماعی منطقه می شود با همت مدیریت توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان تهیه و با ثبت اولین موسسه در سامانه ، رسما شروع به فعالیت و عضو گیری نمود.

او بیان کرد : سازمان های مردم نهاد، موسسات خیریه و هیأت های ورزشی نقش بسیار مهمی به عنوان واسطه بین افراد، قوای حاکم و جامعه ایفا می کنند؛ به همین دلیل مکانیزه کردن آن و اجرای این پروژه در راستای اجرایی شدن اهداف منطقه آزاد اروند در بخش سازمان های مردم نهاد به شمار می رود.

مراسم رونمایی از سامانه جامع مدیریت موسسات خیریه و سازمانهای مردم نهاد اروند با حضور روسای موسسات خیریه و مدیران سمن های منطقه برگزار شد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.