جمالیان گفت: مهمترین کار جذب ۲۰۰ میلیارد تومان برای ادامه کار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  جمالیان رئیس دانشگاه  علوم پزشکی اراک در نشستی در حاشیه بازدید استاندار مرکزی از بیمارستان جدید ولیعصر اراک گفت: مهمترین کار جذب ۲۰۰ میلیارد تومان برای ادامه کار در ساخت این بیمارستان است.

جمالیان با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان ولیعصر اراک یکی از ضروری‌ترین اقدامات در بخش درمان استان مرکزی و منطقه است افزود: روند ساخت این بیمارستان در مقاطعی با رکود مواجه شده و اکنون دو ماه است ساخت پروژه سرعت گرفته و ۷۷ درصد پیشرفت دارد.

او اضافه کرد: خواست کنونی برای ادامه پروژه تک صدایی برای جلب اعتماد وزارت بهداشت و تخصیص منابع مالی برای اتمام پروژه است.

مخلص الائمه استاندار مرکزی هم در این نشست با بیان اینکه مشاور و کارفرما باید با قدرت و قوت پروژه را نهایی کنتد گفت: نباید این پروژه که با سلامت مردم روبروست بر زمین بماند.

مخلص الائمه افزود: اراک به عنوان مرکز استان باید دارای مرکز درمانی شایسته‌ای باشد گفت اجرای پروژه رصد میشود و باید مسئولین زیربط نیز نظارت جدی داشته باشند.

ساخت بیمارستان ۴۸۰ تختخوابی جدید، ولی عصر اراک در جوار بیمارستان قدیمی از سال ۱۳۸۳ آغاز شده و ۲۱۵نفر در پروژه مشغول کارند.

این بیمارستان مهمترین مرکز درمانی استان مرکزی است که علاوه بر خدمات رسانی استانی خدمات درمانی منطقه‌ای ارائه خواهد داد قرار است تا نیمه اول سال ۱۴۰۱ بیمارستان جدید بهره برداری کامل شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.