صداقت فرد گفت: ایده پردازی رکن اصلی موفقیت استارتاپ‌هاست، حمایت‌ها باید در این مرحله انجام بگیرد.

فاطمه صداقت فرد، معاون مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علمی و فناوری دانشگاه تهران در گفت وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در راستای رشد و پیشرفت شرکت های دانش بنیان، حمایت های متنوعی در پارک علمی و فناوری تهران انجام می‌گیرد که یکی از آنها برگزاری رویداد آخرهفته های استارتاپی است.

او افزود: به عقیده پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، ایده پردازی، مهم ترین مرحله برای رسیدن به موفقیت یک شرکت دانش بنیان است و مهم‌ترین و کارآمدترین حمایت ها باید در اوایل راه آنها انجام بگیرد یعنی مرحله ای که استارتاپ ها ایده پردازی می‌کنند.

معاون مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علمی و فناوری دانشگاه تهران بیان کرد: رویداد آخر هفته های استارتاپی به منظور حمایت از استارتاپ های صاحب ایده انجام می‌گیرد، به این ترتیب حوزه های فعالیت آنها از یکدیگر تفکیک می شوند و در هر دوره، یک حوزه به رویداد دعوت می شود.

صداقت فرد ادامه داد: برای مثال در آخرین رویداد، استارتاپ هایی که در زمینه محصولات فناورانه همگرا دارای ایده بودند، به رویداد دعوت شدند تا ایده های خود را ارائه دهند. در این رویداد چند گروه شتاب دهنده و سرمایه گذار نیز وجود دارد.

او تصریح کرد: در پایان رویداد، سرمایه گذاران و شتاب دهنده ها، ایده مورد نظر خود را انتخاب و از آنها حمایت می‌کنند.

معاون مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علمی و فناوری دانشگاه تهران تصریح کرد: هدف از برگزاری این رویداد فقط انتخاب بهترین ایده و پرداخت جایزه های نقدی نیست، ما قصد داریم مسیر پیشرفت آن ها را تا رسیدن به موفقیت، دنبال کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
ایده مناسب و صحیح 90% کار حساب میشه
آخرین اخبار