نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: حق جوانان استان بوشهر نیست که با وجود این همه نعمت، محتاج امکانات اولیه ورزشی مانند لباس باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در جمع قایقرانان بوشهری بیان کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما این است که ورزشکاران از بانوان گرفته تا آقایان بتوانند در شرایط مناسبی در میدان‌های ورزشی حضور داشته باشند.

او افزود: توصیه ما به مسئولین ورزشی این بوده است که تلاش کنند با استفاده از  ظرفیت‌های موجود در استان مشکلات ورزشکاران را برطرف کنند. حق جوانان استان بوشهر نیست که با وجود این همه برخورداری و نعمات الهی، در حوزه ورزش کمبود وجود داشته باشد و آن‌ها محتاج امکانات اولیه مانند لباس باشند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطرح کردن این موضوعات در مجلس و سفر رئیس جمهور به استان، عنوان کرد: اعتقاد داریم که صرف مطرح کردن موضوع، حلال مشکلات نیست بلکه باید مدیران اجرایی و ورزشی در این زمینه‌ها گام‌های بلندتری را بردارند و هماهنگی بیشتری با دستگاه‌هایی که توان دارند، داشته باشند.

جمیری تاکید کرد: ما به طور قطع کمک خواهیم کرد تا شرایطی فراهم شود که از توانمندی‌های استان برای رونق ورزش و ایجاد زیرساخت‌های مناسب در این حوزه بیشترین بهره را بگیریم.

او گفت: در زمینه لایروبی کانال قایقرانی رایزنی‌هایی با محیط زیست و دستگاه‌های مربوط انجام شده که امیدواریم بتوانیم برای حل مشکلات موجود در این زمینه گام‌های موثری برداریم تا این طرح تعطیل نشود.

این نماینده مجلس افزود: با توجه به اینکه قایقرانی رشته‌ای متناسب با اقلیم بندری استان بوشهر است، دست‌کم در این رشته نباید کمبود داشته باشیم.

جمیری با اشاره به نشست‌هایی که با وزرای ورزش و جوانان و نفت داشته است، بیان کرد: پیشنهادهایی به این وزرا داده‌ایم که اگر اجرایی شود برای همه هیات‌ها به خصوص هیات قایقرانی گشایشی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.