مهدی بنکدار به عنوان مدیر جدید موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در اصفهان منصوب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  بنکدار مدیر جدید موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی در استان اصفهان گفت: برنامه‌های ما در دفتر اصفهان این است که با تمرکز بر فعالیت‌های هنری بتوانیم موج جدید در نشاط وزندگی آثار هنری رابا جذب هنرمندان در اصفهان و کل کشور را ایجاد کنیم.

او  افزود: ما در سه عرصه آموزش، تولید و عرضه‌ی محصولات هنری سعی میکنیم ساماندهی بیشتری به فضای هنری مرتبط با آثار حضرت امام ایجاد کنیم.

مدیر جدید موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی در استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: در آموزش تکنیکی و بحث آموزش محتوایی که مرتبط به هنرمندان می‌شودهدف دفتر و در طی جلسات و محفل‌های هنری این است که بتوانیم با معارف و تحقیقات و پژوهش‌هایی که در آثار حضرت امام شده است و معارفی که از شخصیت ایشان به صورت مکتوب در کتابخانه‌ها در تهران و قم که به صورت گنج پنهان هستند اقداماتی را انجام دهیم.

بنکدار تصریح کرد: ماموریت ما این است که بتوانیم زمینه‌ی وصل هنرمندان به این آثار و استفاده‌ی بهینه از آثار تحقیقی برای تبدیل شدن به آثار هنری را انجام دهیم.

او گفت: در عرصه‌ی تولید هر فعالیت هنری که بتواند با نشاط باشد باید در یک روند تولید در سه رشته اصلی هنری چه در رشته ادبی، رشته‌های تجسمی و رشته سینما و رسانه برنامه‌ای ما این است که با انسجام و ارتباط بیشتری به صورت مداوم داشته باشیم و در این زمینه از مشارکت نهاد‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی مانند شهرداری‌ها و استانداری و سایر نهاد‌ها تبلیغاتی در عرصه تولیدات آثار هنری استفاده خواهیم کرد که در زمینه نشر و ترویج آثار و اندیشه‌های امام به عنوان یک نقطه عطف باشیم.

او درپایان افزود: وقتی مادر عرصه فعالیت هنری نتوانیم آن‌ها را به خوبی عرضه کنیم برای مخاطب کاری انجام نداده ایم پس با توجه به فراگیری فضای جدید رسانه و فضای مجازی می‌توانیم تمام آثار هنری را حتی آثاری که رسانه ایی نیستند را در همه عرصه‌ها به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحسن
۱۸:۳۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
تبریک میگم واقعا انتخاب شایسته ای بود