در ساعت ۱۰ شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۸۲۵ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۴۲۱ واحدی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز چهارشنبه (۲۶ آبان ماه) در ابتدای معاملات با رشد یک هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۹ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۱۰ شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۸۲۵ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۴۲۱ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۴۲۹ واحد بر روی ارتفاع ۳۸۶ هزار و ۳۷۸ واحدی قرار گرفت.

تا کنون سه نماد شستا، نوری و خبهمن بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس گذاشته اند. نماد پترول نیز پرتراکنش‌ترین نماد در بورس تا به این لحظه بوده است.

در ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۴۷۲ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۶۸ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۵۹۳ واحد بر روی پله ۳۸۶ هزار و ۵۴۹ واحدی قرار گرفت.

شاخص فرابورس نیز با رشد ۱۵ واحدی بر روی پله ۲۰ هزار و ۲۶۸ واحدی قرار گرفت. سه نماد بپاس، زاگرس و فرابورس نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس تا به این لحظه داشته اند. تا به این لحظه ۴۰ نماد در صف فروش و ۷۱ نماد در صف خرید هستند.

در ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۱۵۹ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۱۲ هزار و ۷۵۴ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۸۲۰ واحدی بر روی ارتفاع ۳۸۶ هزار و ۷۶۹ واحد قرار گرفت. پترول، بورس و سپید سه نماد پرتراکنش این دقایق بورس هستند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۵ واحدی همچنان بر روی ارتفاع ۲۰ هزار و ۲۶۸ واحدی قرار دارد. سه نماد بپاس، زاگرس و سمگا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشته اند.

در ساعت ۱۲:۲۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۴۱۰ واحدی بر روی ارتفاع یک میلیون و ۴۱۱ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۷۹۲ واحدی بر روی ارتفاع ۳۸۶ هزار و ۷۴۱ واحد قرار گرفت.

سه نماد شفن، فولاد و فارس بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس گذاشته اند. پترول نیز پرتراکنش‌ترین نماد در بورس تا به این لحظه بوده است.

در حال حاضر بیشترین حجم معاملات به نماد‌های خبهمن، پترول و خگستر متعلق است. گفتنی است هم اکنون از میان ۶۸۰ نماد، ۱۱۰ نماد در صف خرید و ۵۲ نماد در صف فروش قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار