آب مناطق زلزله زده وصل شده، اما همچنان یک روستا بدون برق است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، امین قصمی،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: آب به صورت پایدار در همه مناطق زلزله زده استان در حال تامین است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 قصمی افزود: پس از زمین لرزه‌های روز یکشنبه در منطقه فین، ۱۴ روستا دچار قطعی آب شدند که قطعی آب در ۱۲ روستا ناشی از قطعی برق بود و بعد از دوساعت مشکل رفع شد.

او گفت: در دو روستای بخش فین خطوط انتقال آب دچار مشکل شده بود، که پس از بیست ساعت مشکل به طور کامل رفع و جریان آب برقرار شد.

قصمی افزود: پس از این زمین لرزه‌ها نیز دو دستگاه تانکر برای تامین آب مورد نیاز به منطقه اعزام شد تا هیچگونه کمبود آبی در منطقه احساس نشود.

او گفت: در دیگر مناطق استان نیز هیچ گونه مشکلی در تامین آب به وجود نیامد و آب شیرین کن بندرعباس نیز بدون هیچ توقفی در حال تامین آب مورد نیاز شهر بندرعباس است.

طبیبی معاون شرکت توزیع برق هرمزگان هم گفت: برق همه مناطق روستایی زلزله زده به جزء روستای  ارنگان قطع است.

طبیبی افزود: به علت مسدود بودن جاده این روستا تیم های شرکت برق نتوانسته اند وارد روستا شوند و به محض بازگشایی جاده برق این روستا نیز وصل می شود.

او گفت: کار مقاوم سازی تیرهای فرسوده و  رفع نقاط حادثه خیز نیز با اعزام گروه هایی در حال انجام است.

عصر روز یکشنیه دو زمین لرزه به بزرگی ۶/۴ و ۶/۳  ریشتر منطقه فین در شهرستان بندرعباس را لرزاند که خساراتی به این منطقه وارد کرد.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: زلزله زده ، فین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.