عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در حوزه اقتصادی فشار مضاعفی بر مردم ایجاد شده و باید اقداماتی انجام شود تا این فشار از دوش مردم برداشته شود.  

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی  درباره گزارش کمیسیون اقتصادی درباره عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم گفت: مشاهده می‌کنیم در حوزه اقتصادی فشار مضاعفی بر مردم ایجاد شده و باید اقداماتی صورت بگیرد تا این فشار از دوش مردم برداشته شود.  

وی افزود: بعد از این گزارش باید شرایط به گونه ای شود که خیانت کاران مواخذه شوند. امروز خیل عظیمی از آقازده ها در آمریکا با ثروت های افسانه ای زندگی می کنند در حالی که می گوییم این انقلاب برای مردم است. همین مردم در دفاع مقدس شرکت کردند و هم اکنون محروم هستند. با سیاست گذاری، رانت ها، باندبازی ها و لابی ها ثروت مردم محروم ما در آمریکا، کانادا، استرالیا است. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: خانمی در زمان تسخیر سفارت حضور داشت و هم اکنون آقازاده هایش با بهترین شرایط مادی در آمریکا با پول مردم مظلوم زندگی می کنند. برخی چون لقمه حرام خورده اند با این گزارش ها مخالف هستند. نباید از پشت تریبون رسانه ملی به رئیس قوه مقننه توهین می شد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
این یکی دست نشانده بنیامین ناتانیاهواست؟؟کذاب!!
United States of America
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
40 ساله میگید باید حل شود ولی مهم اینه که برای حلش باید از نیروهای متخصص و جوان واقعا استفاده کنید وگرنه ته این مسیری که میرید بن بست است
آخرین اخبار