مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت:همراهی خیران نیک‌اندیش در حوزه سلامت زمینه‌ساز رفع بسیاری از چالش‌های حوزه سلامت و خدمت‌رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مردم سیستان و بلوچستان خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدجواد کیخا فرزانه  در نشست با خیران حوزه سلامت اظهارداشت: در همه‌گیری کرونا در سیستان و بلوچستان عموم خیران، موسسات و سازمان‌های دولتی و غیردولتی برای عبور از این بحران همراه و یاریگر نیرو‌های بهداشت و درمان بودند.

وی افزود: با توجه به فرابخشی و اجتماعی بودن موضوع سلامت، همراهی و مشارکت تمامی آحاد جامعه، سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات می‌تواند در پیشبرد و ارتقای سطح سلامت جامعه تاثیرگذار باشد.

مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: با وجود تلاش‌ها و پیشرفت‌هایی که بعد از انقلاب در حوزه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان رخ داده بدلیل وسعت و پهناوری استان هنوز هم در برخی از شاخص‌ها از متوسط کشوری پایین‌تر هستیم.

وی بیان کرد: خیران می‌توانند از طریق شماره حساب ۸۵۵۵۳۶۰۶۱۲ شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۳۲۲۵۷۶۳۰ به نام هدایا و کمک‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یاریگر بیماران کرونایی سیستان و بلوچستان باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار