رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: به دلیل بارش برف و باران، سطح جاده‌ها در خراسان رضوی لغزنده و یخ‌زده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حسین میش‌مست رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: سطح جاده‌های خراسان رضوی لغزنده و یخ‌زده است لذا رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و تجهیزات زمستانی حرکت کنند.

او افزود: گرچه بارش برف و باران دیشب در تمام مسیر‌های جاده‌ای خراسان رضوی جریان داشت، اما امروز ۲۶ آبان ماه بارندگی در این مسیر‌ها گزارش نشده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: مسیر بردسکن به سبزوار دیشب در پی کولاک برف و یخ‌زدگی جاده مسدود و به همین خاطر حرکت خودرو‌های تریلی و کشنده در مسیر درگز به قوچان ممنوع شد.

میش مست بیان کرد: امروز این مسیر‌ها با مساعد شدن شرایط جوی باز شده و حرکت خودرو‌ها در آن‌ها جریان دارد. 

او همچنین به سوانح اخیر جاده‌ای در خراسان رضوی اشاره و تصریح کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته دو فقره تصادف منجر به فوت با سه جان‌باخته، پنج فقره تصادف جرحی با ۱۲ مصدوم و چهار فقره تصادف خسارتی در مسیر‌های جاده‌ای این استان رخ داد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد: هم‌اینک وضعیت ترافیک خودرو‌ها در مسیر آزادراه شهید شوشتری، مشهد به چناران و مشهد به فریمان نیمه‌سنگین و پرحجم است.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.