مسئولان فدراسیون کشتی تدبیر ویژه‌ای را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر رقابت‌های بین‌المللی جام تختی در دستور کار خود قرار داده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به این‌که رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام جهان‌پهلوان تختی در سال‌های اخیر ازلحاظ کمی و کیفی افت کرده است و کشور‌ها تمایلی برای حضور در این رویداد ندارند متولیان فدراسیون کشتی قصد دارد با اجرای تمهیدات و تدابیر ویژه این مسابقات را در سال جاری هر چه باشکوه‌تر برگزار کنند.

در همین راستا و با توجه به اهمیت موضوع علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی درباره رقابت‌های جام تختی امسال گفت: «جام تختی امسال اواخر بهمن و اسفند برگزار خواهد شد تا زمان آن را از تعطیلات کریسمس جدا کنیم، اما بازهم خیلی از کشور‌ها می‌گویند پول بلیت را بدهید تا ما به این جام بیاییم.»

به گفته دبیر این در حالی است که وقتی ایران قرار است در تورنمنتی شرکت کند حتی پول ثبت‌نام را هم پرداخت می‌کند.
قهرمان المپیک و جهان در این خصوص نیز عنوان کرد: «حالا من این پول را برای تیم نگهدارم خوب است یا اینکه پول بدهم کشتی‌گیر خارجی بیاید؟ دلم نمی‌آید پول بدهم کشتی‌گیر درجه ۲ و ۳ به ایران بیاید. به همین دلیل برای جام تختی امسال در حال مکاتبه هستیم و به تیم‌ها گفتیم پول غذا و خوابگاه را ما می‌دهیم و حداقل شما هزینه بلیت خودتان بدهید.»


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار