حنفی خواستار مجازات کرزی، عبدالله و مسلم یار شد

سرپرست وزارت امر به معروف و نهی از منکر طالبان می‌گوید که کرزی، عبدالله و مسلم یار مجرمان بزرگ حکومت قبل بوده و مستحق مجازات هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،شیخ محمد خالد حنفی؛ سرپرست وزارت امر به معروف و نهی از منکر طالبان در اظهاراتی حامد کرزی؛ رئیس جمهوری پیشین، عبدالله عبدالله؛ رئیس شورای عالی مصالحه دولت‌ اشرف‌غنی و فضل‌هادی مسلم یار؛ رئیس پیشین مجلس سنا را «مجرمان بزرگ» خوانده که به گفته او اکنون از سوی طالبان مورد عفو قرار گرفته‌اند.

 او این اظهارات را در سخنرانی خود در ولایت بلخ بیان کرده‌است.

طبق اطلاعات منتشرشده در رسانه‌ها، حنفی گفته‌است: «آیا مجرمان بزرگتر از کرزی، عبدالله و مسلم یار وجود دارد؟ طالبان از آن‌ها حفاظت می‌کند ولی از دیگران نمی‌کند؟ سوانح تمام این‌ها به ما معلوم است.»

حنفی همچنین درباره مقامات پیشین که از کشور خارج شده‌اند، گفته است که «این‌ها سرمایه‌های هنگفت را از کجا به دست آورده‌اند، خداوند با این‌ها محاسبه خواهد کرد و انشالله حکومت طالبان محاسبه خواهد کرد.»

کرزی، عبدالله، کرزی و مسلم یار از چهره‌هایی هستند که در حال حاضر در کابل حضور دارند. آنها تاکنون درباره اظهارات سرپرست وزیر امر به معروف و نهی از منکر طالبان واکنش نشان نداده‌اند.

طالبان با ورود به کابل، «عفو عمومی» اعلام کردند؛ اما گزارش‌های متعددی از انتقام‌جویی آنها از برخی مقام‌ها و نظامیان دولت پیشین منتشر شده‌است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار