همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی از کتاب "گنج واقعی" با نویسندگی سمیه علیخانی یکی از فرهنگیان شهرستان چابهار رونمایی شد.

محسن اسکانی معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش منطقه آزاد چابهار در آیین رونمایی کتاب "گنج واقعی"   گفت:هفته کتاب وکتابخوانی بهانه ای است که بتوانیم از کتاب دوستان،کتابخوانان ونویسندگان وخیلی از موارد که به کتاب وکتابخوانی مربوط هست تجلیل کنیم وامروز توانستیم از یک کتاب از نویسنده معلم رونمایی کنیم.

محسن اسکانی با اشاره به جایگاه فرهنگ مطالعه در توسعه فرهنگی جامعه افزود: گنج واقعی برای یک انسان زمانی ارزش پیدا می کندکه در سبد زندگی فرهنگی روزانه مطالعه داشته باشیم ولی متاسفانه ساعات مطالعه همیشه در حال کم شدن است.

وی از مقطع ابتدایی بعنوان یک مقطع بنیادی یاد کرد وگفت:باتوجه به اینکه بیماری کرونا باعث شد که ارتباطات دچار دستخوش تغییر شد ولی با تلاش همکاران بهترین برنامه ها را درفضای مجازی دربستر شاد مدیریت کردیم که در بحث آموزش استاندارد ها رعایت شود.

در ادامه سرپرست کانون فرهنگی وتربیتی شهید باهنر چابهارضمن تبریک هفته کتاب وکتابخوانی گفت:در بین فرهنگیان نویسندگان زیادی وجود دارد که در اولین فرصت با برنامه ریزی انجمن کتابخوانی کانون واداره ارشاد ومدیرکتابخانه عمومی شهرستان از انها تجلیل خواهیم کرد.

عبدالقادرشیخ زاده با اشاره به اینکه در کانون ها22انجمن وجود دارد که هر انجمن یک کار فرهنگی وهنری ،ورزشی را در مدارس مدیریت می کنندافزود:وجود خبرنگاران دانش آموزو آموزش بیش از100نفرمجری که آموزش های اولیه دیده اندفقط گوشه ای از فعالیت های کانون های چابهار می باشد.

وی درپایان ازتمامی مدیران مدارس خواست که در کنار 22انجمن برای کشف استعدادهای در بین دانش اموزان باشند تابتوانیم برای توسعه فرهنگی جامعه قدمی برداشته باشیم که این امر نیاز به یک خرد جمعی است.

در ادامه مدیر کانون فرهنگی وتربیتی دخترانه صادقیه از موفقیت کانون ها در سال گذشته گزارشی ارایه کرد وگفت:دانش اموز دختر چابهاردر سال گذشته ودردو دوماه شروع سال تحصیلی400موفقیت های زیادی کسب کردند.

ناهید شهرکی افزود:در برنامه فرهنگی و اوقات فراغت در تابستان در ثبت دانش آموزان رتبه یک کشور ودر تولید محتوا رتبه برترکشور را کسب کردیم.

وی از انجمن ها بعنوان مرکز توسعه فرهنگی وتربیتی یادکرد وگفت:نیاز است خانواده ها در کنار کانون ها باشند چراکه تعامل میتواند در کشف استعدادها ودرنهادینه کردن زندگی ایرانی اسلامی در بین دانش آموزان نقش بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار