همزمان با سراسر کشور زنگ کتاب و کتابخوانی با حضور مسئولین شهرستان شهرستان در دبستان هدف نواخته شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چابهار با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی برنامه نمادین زنگ کتاب را به منظور ترویج دانش آموزان به مطالعه و افزایش فرهنگ کتاب در مدارس برگزارشد.

احمدعلی سرحدی معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش منطقه آزاد چابهاربا اشاره به جایگاه کتاب وکتابخوانی در جامعه گفت:نیازاست باترویج فرهنگ کتابخوانی دربین نسل جوان بتوانیم جامعه ی فرهنگی وایرانی اسلامی را تربیت کنیم

احمدعلی سرحدی از دانش آموزان بعنوان آینده داران این مرزوبوم یاد کرد وافزود:باتوجه به اینکه بیشتر مدارس کتابخانه حتی در حد یک قفسه کتاب را دارند ونیاز است به این دانش آموزان یاد بدهیم که مطالعه کتاب سیر زندگی آنان را متحول خواهدکرد.

وی خاطرنشان کرد:کتاب باید بعنوان یارودوست درکنار ماباشد ویاری باشد مهربان که عطوفت وزندگی را به ما ودروجود ما به صورت یک فرهنگ دربیاردولی این امرنیار به یک خرد جمعی هست.

معاون پرورشی وتربیت بدنی چابهاردرپایان از همکاری بسیار خوب نهاد کتابخانه های عمومی تقدیرو برای این فرهنگ سازی رانیاز به توجه عموم دانست.

 احمدعلی سرحدی معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش منطقه آزاد چابهار در این برنامه که به صورت نمادین دردبستان هدف برگزار شد خانم مهدی زاده رپیس نهاد کتابخانه های عمومی و جناب سروان مدبری رییس پلیس فتا ومحمدی رییس اداره ارشاد چابهار ومحسن اسکانی معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش چابهارحضور داشتندو در پایان زنگ کتاب و کتاب خوانی به صدا در آمد .

انتهای پیام/ع
گفتنی است در این برنامه اعلام شد که همه دانش اموزان می توانند در هفته کتاب به صورت رایگان به عضویت کتابخانه های عمومی در آمده و از ظرفیت همه کتابخانه های عمومی کشور بهره مند شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار