با حضور مدیرکل دادگستری استان، کارخانه تبریزکف قدیم و کف سرام جدید در شهرستان مرند به صورت قطعی به بخش خصوصی واگذار شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،خلیل الهی مدیرکل دادگستری استان گفت:دستگاه قضایی در راستای اجرای فرامین رهبری و دستورات مقام قضایی کشور در کنار دولت در جهت حمایت از واحد‌های تولیدی و اشتغال جوانان است.

اوافزود: مشکلات در حوزه تولیدی واحد‌های صنعتی در سطح استان به دو شکل هستند که گروهی با مشکلاتی در روند تولید برخورد می‌کنند که مشکلات این واحد‌ها با برگزاری جلسات اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید حل می‌شود که طی شش ماهه نخست سال مشکلات ۱۲۱ واحد تولیدی در این جلسات حل و روند فعالیت ادامه پیدا کرده است.

او گفت: برخی از واحد‌های تولیدی دچار مشکلات اساسی می‌شوند که متاسفانه منجربه ورشکستی می‌شوند که کارخانه تبریزکف شهرستان مرند نیز از این نوع کارخانجات بود که با ورورد دستگاه قضا و اعلام ورشکستگی در این کارخانجات و برگزاری مزایده، این کارخانجات جهت ادامه روند تولید به بخش خصوصی دیگری محول می‌شود و سایر مشکلات چنین واحد‌هایی نیز حل می‌شود.

مدیرکل دادگستری استان گفت: کارخانه تبریز کف شهرستان مرند در سال بعد از ۱۳۹۶ و بعد از ۱۸ ماه توقف کامل خط تولید، از سوی دستگاه قضایی اعلام ورشکستگی شد و بخش خصوصی که برنده مزایده بود واگذار شد و امروز با توجه به انجام موفق تعهدات بخش خصوصی که در این مدت در حال فعالیت بود، سند قطعی این شرکت با نام جدید کف سرام به این بخش واگذار شد.

در حال حاضر کارخانه تولید کاشی و سرامیک کف سرام مرند با اشتغال بیش از ۱۷۵نفر به صورت مستقیم، روزانه بیش از ۷ هزار مترمکعب کاشی تولید و علاوه بر تامین نیاز بازار‌های داخلی به کشور‌های همسایه نیز صادرات انجام میدهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.