معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: بانوان مبلغان موثر در اجتماع هستند و باید تلاش شود تا با کمک این قشر تبلیغات را در حوزه فرهنگی نشر دهیم .

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام عزت زمانی معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور در نشست خبری با بیان اینکه بانوان نقش موثری در تبلیغات دارند، گفت: بانوان مبلغان موثر در اجتماع هستند باید تلاش شود تا با کمک این قشر تبلیغات را در حوزه فرهنگی نشر دهیم.

وی با اشاره به اینکه در برنامه ریزی‌های کلان خود کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار خود قرار داده ایم، افزود: در این زمینه برنامه‌های فرهنگی تدوین و اجرا شده است.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه عمده فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی کاهش آسیب‌های اجتماعی در منطق محروم است، گفت: از این رو سعی ما بر این است تا مبلغانی تربیت و به این مناطق اعزام کنیم که بتوانند با رفتار و گفتار خود به روند کاهشی آسیب اجتماعی کمک کند.

حجت الاسلام عزت زمانی افزود: بخش‌های فضای مجازی و رسانه و هنر را در حوزه تبلیغات نوین سازمان می‌دانیم که امروز این تنظیم به نوعی در ساختار حرکتی سازمان شکل گرفته است و استفاده از ظرفیت‌های متعدد هر دو عرصه یک امر واضح است و اگر نتوانیم این ظرفیت‌ها را به هم گره بزنیم بازنده عرصه تبلیغ هستیم.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار