تزریق دُز دوم واکسن کرونا برای ۷۴هزار و ۱۴۹ دانش آموز لرستانی

معاون سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش لرستان گفت: ۱۲۶ هزار و ۲۳۷ دانش‌آموز ۱۲ تا ۱۸ ساله این استان دُز نخست و ۷۴ هزار و ۱۴۹ نفر آنان هر ۲ دُز واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، فرید بهرامی،معاون سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش لرستان در آئین افتتاح مجازی جشنواره سفیران سلامت با محوریت واکسیناسیون دانش آموزان، فرهنگیان و بازگشایی مدارس بیان کرد: اولویت آموزش و پرورش، سلامت دانش آموزان است و بازگشایی مدارس به صورت تدریجی و آرام با کسب مجوز از مراجع مربوطه خواهد بود.

وی اظهار داشت: از مجموع ۳۴هزار و ۲۳۳همکار فرهنگی فعال در مدارس لرستان نیز بیش از ۳۳ هزار نفر دُز اول واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و البته همکارانی که واکسن را تزریق نکرده اند باید مورد بررسی و پیگیری قرار گیرند.

وی با اشاره به ثبت مشخصات ۱۴۸ هزار و ۴۵ دانش آموز ۱۲ تا ۱۸ساله در لرستان افزود: فرهنگیان و دانش آموزانی که واکسن را تزریق نکرده اند باید هر سه روز یک بار نتیجه تست کرونای خود را به مدیر مدرسه ارائه دهند.

بهرامی گفت: بیش از ۴۸هزار سفیر سلامت در لرستان فعالیت دارند که از آن‌ها انتظار می‌رود دیگران را جهت تزریق واکسن کرونا تشویق کنند.

بیش از ۳۶۰ هزار دانش آموز در پنج هزار و ۳۰۰ مدرسه لرستان تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار