رئیس اداره صمت رامهرمز گفت: روغن، برنج، مرغ منجمد، شکر، برای تنظیم بازار شهرستان دریافت و توزیع شد.

آریا ارزانی بیرگانی رئیس اداره صمت رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: روغن، برنج، مرغ منجمد، شکر، برای تنظیم بازار شهرستان دریافت و از طریق کارگزاران بین واحد‌های صنفی داده شد که بین مردم توزیع شد.

او با بیان اینکه برنج ۵۰ تن در آبان ماه توزیع شد، افزود: ۱۵ تن مرغ منجمد توزیع شد و ۱۰ تن دیگه به کارگزار نامه زدیم که از استان دریافت کند و در رابطه با بازدید، بازرسان هر روز بر اقلام کالای اساسی تنظیم بازار نظارت کامل دارند و همه اقلام براساس قیمت‌های دولتی توزیع می‌شود.

ارزانی بیان داشت: از اوایل امسال تاکنون حدود ۱۰هزار بازدید از واحد‌های صنفی و صنعتی داشتیم که ۶۵۷ تا پرونده تخلفات داشتیم که برای تعزیرات ارسال شد و ارزش ریالی تخلفات بالای ۲۷ میلیاردریال است، نوع عمده تخلفات درج نکردن قیمت و صادر نشدنصورت حساب، گرانفروشی، کم فروی، عرضه خارج از شبکه بود.

رئیس اداره صمت رامهرمز تصریح کرد: ۱۷ پرونده تخلفات مرغداری‌ها را بررسی کردیم که از سوی جهاد کشاورزی برای ما ارسال شد که تشکیل پرونده دادیم و نزدیک به ۹۰ پرونده برای نانوایی‌ها به دلیل کم فروشی تشکیل پرونده دادیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.