فدراسیون فوتبال ایران به شرایط زمین بازی در کشور اردن اعتراض کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه شنبه) در چارچوب دیدار برگشت مرحله سوم انتخابی جام جهانی به مصاف سوریه می‌رود.

حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران در خصوص آخرین شرایط تیم ملی ایران گفت: تیم ملی شب گذشته آخرین جلسه تمرین خود را پیش از بازی با سوریه برگزار کرد که این تمرین خیلی با نشاط و پرانرژی بود.

او افزود: خدا را شکر بدون مصدوم به مصاف سوریه می‌رویم. بچه‌ها یک دل و متحد هستند و آماده‌اند تا بهترین نتیجه را برابر سوریه رقم بزنیم و سه امتیاز شیرین دیگر را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید


شریفی ادامه داد: قبل از حضور در اردن، در لبنان بودیم و مردم خودشان کیفیت زمین چمن بیروت و وزش شدید باد را دیدند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص امکانات کشور اردن برای میزبانی هم گفت: کیفیت چمن ورزشگاه ملک عبدالله دوم هم خیلی خوب نیست. انگار یک جا‌هایی خط کشی زمین با سیمان انجام شده بود و این ترس از آسیب دیدگی را بالا می‌برد. همان شب گذشته ایمیل زدیم تا ببینیم امروز وضعیت زمین چمن ورزشگاه تغییر می‌کند یا خیر.

شریفی تاکید کرد: علیرضا جهانبخش می‌توانست بعد از بازی با لبنان، بیروت را ترک کند و به تمرینات باشگاهی برود و کنار خانواده اش باشد؛ اما ترجیح داد کنار تیم باشد. او انرژی خوبش را به تیم هم منتقل کرد. بودن جهانبخش کنار تیم ملی مفید و موثر بود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پایان درباره احتمال سفر حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به اردن برای تماشای بازی امروز مقابل سوریه گفت: برنامه‌های وزیر به گونه‌ای رقم نخورد که به اردن بیاید و احتمال قریب به یقین کنار تیم نخواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار