مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۳ میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به ۲ هزار و ۸۴۹ بیمار نیازمند استان پرداخت شده است.

علی خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۳ میلیارد ریال کمک‌های بلاعوض درمانی به صورت پرداخت‌های مالی به ۲ هزار و ۸۴۹ نفر و بر حسب هزینه کرد‌های درمانی در زمینه‌های کمک هزینه تامین دارو، هزینه بستری، تهیه پروتز و ارتز در اختیار بیماران نیازمند خوزستانی قرار داده شده است.

او بیان داشت: کمک هزینه‌های درمانی از محل بودجه جمعیت هلال احمر تامین و پرداخت شده است و با این حجم از افزایش قیمت‌ها و فشار بالای اقتصادی بر روی خانواده‌های کم بضاعت و افزوده شدن تأثیرات منفی اقتصادی شیوع کرونا در کشور، تعداد بسیاری از افراد قرار گرفته در دهک‌های پایین درآمدی و توانمندی مالی، را دچار مشکلات عدیده کرده است تا جایی که بعضاً از پس تامین هزینه‌های درمانی خود بر نمی‌آیند و یا امکان ادامه روند درمان را ندارند.

خدادادی تصریح کرد: به لطف خدا جمعیت هلال احمر با نیازسنجی دقیق و به هنگام توانسته است در این زمینه مداخله کرده و بخشی از این هزینه‌ها را جبران نماید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از خیرین خوزستانی دعوت کرد با مشارکت در پروژه‌های حمایتی و بشردوستانه این جمعیت، تسکین گر آلام نیازمندان و دردمندان شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.