طرح آموزش رایگان هنر به مردم مناطق محروم در بهبهان اجرا می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان اعلام کرد: هدف توسعه اقتصاد هنر و کسب و کار‌های فرهنگی و هنری و صیانت از هنر‌های ملی، بومی و محلی، طرح آموزش رایگان رشته‌های مختلف هنری در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و مرزی اجرا می‌شود.

برنامه‌های مرتبط با این طرح بدون دریافت هزینه و کاملا رایگان و در مرحله اول مهلت ثبت نام متقاضیان تا ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۰ خواهد بود و برنامه آموزشی بر اساس نوع رشته و تعداد متقاضی به صورت حضوری و یا آموزش از راه دور (آنلاین) اجرا خواهد شد.

زمان شروع برگزاری دوره‌های آموزش از اول دی ماه اعلام شد و برای کلیه شرکت کنندگان در پایان دوره گواهی شرکت در دوره صادر خواهد شد.

جاماندگان از ادامه تحصیل در دوره متوسطه با شرکت در این دوره‌ها و پس از کسب مهارت لازم می‌توانند در آزمون‌های ادواری ثبت نام و شرکت نموده و در صورت قبولی، گواهینامه مهارتی دریافت نمایند و جهت اخذ دیپلم کار و دانش به وزارت آموزش و پرورش ارائه نمایند.

ثبت نام کلیه علاقمندان می‌توانند با هماهنگی و مراجعه یا تماس تلفنی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان و یا از طریق سامانه http://amoozesh.azmoonehonar.ir جهت ثبت نام در دوره‌های آموزشی اقدام نمایند

در این دوره سفال گری، لعاب کاری و تزیین روی سفال، هنر موزاییک، کاشی کاری، تراش و نزیین شیشه و کریستال، خوشنویسی با قلم درشت، خط تحریری، معرق کاری، تذهیب و تشعیر، مشبک کاری، طراحی فرش و گلیم، زری بافی، قلم زنی، هنر‌های دستی در خانه، فرهنگ اداب خانه داری، طراحی نقوش سنتی ایران، نوازندگی ساز‌های بومی و محلی، نوازندگی ساز ایرانی، اموزش تئوری موسیقی و موسیقی کودک، آواز ایرانی، گروهی، ساخت و تولید ساز‌های ایرانی، طراحی گرافیک رنگی، طراحی گرافیک سیاه و سفید، کاربر رایانه و گرافیک تبلیغاتی است.

همچنین گرافیک بسته بندی، صفحه ارایی، عکاسی سیاه و سفید، عکاسی رنگی، تصویر برداری، تدوین فیلم، نقاشی عمومی، نقاشی چهره، طراحی حروف و نشانه، نگارگری، طراحی عمومی، گریم (چهره پردازی)، نمایشنامه نویسی، نمایش عروسکی، کارگردانی، طراحی صحنه، طراح لباس واکسسوار، گویندگی وفن بیان، بازیگری، طراحی مد و لباس، مجسمه سازی، هنر‌های تصویری، انیمیشن و مربی گری کودک آموز داده می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.