نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تنوع قومی و مذهبی را از ویژگی‌های استان برشمرد و گفت: اهل‌سنت نیز محب و ارادتمند اهل‌بیت پیامبر (ص) هستند به همین سبب برنامه‌های کاروان سفیران کریمه تنها منحصر به شیعیان نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام مصطفی محامی  نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در نشست مشترک با اعضای کاروان سفیران کریمه که برای فعالیت در ایام شهادت حضرت معصومه (س) به سیستان و بلوچستان سفرکرده‌اند با عرض خیرمقدم به اعضای این کاروان اظهارداشت: با توجه به بافت جمعیتی این استان برادران و خواهران اهل سنت نیز باید مخاطبان این گونه برنامه‌ها باشند.

امام جمعه زاهدان افزود: فرصت حضور اعضای این کاروان در استان کوتاه و باید برنامه‌ریزی دقیق و جامع برای بهره برداری بیشتر از این فرصت انجام شود.

وی بر لزوم برقراری رابطه عاطفی مردم با حضرت معصومه (س) و ائمه اطهار (ع) تاکید کرد و گفت: ارتباط با معصومین (ع) راه نجات، هدایت و نزدیکی به خداوند متعال است.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: باید زمینه‌ای برای آشنایی بیشتر مردم با معارف اهل بیت (ع) وجود داشته باشد، زیرا اگر مردم زیبایی‌های سخنان اهل بیت (ع) را بشناسند حتماً از آن‌ها پیروی خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: نیاز است تا ملاحظات منطقه در طرح مباحث رعایت شود و معارف برای مردم به صورت شفاف و قابل فهم ارائه شود تا جای هیچگونه سوء استفاده وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار