معاونت فن‌آوری و پژوهش مرکز تحقیقات معلمان استان اصفهان گفت: آشنایی خانواده‌ها با مطالعه برای بالا بردن سطح اطلاعات فرهنگی برای رشد اولیای دانش‌آموزان بسیار مفید است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی امیدوار معاون فن‌آوری و پژوهش مرکز تحقیقات معلمان استان اصفهان گفت: با توجه به حضور دانش‌آموزان در فضای مجازی و مشکلات ایجاد شده برای آنها، مرکز تصمیم گرفت وبینار و جلساتی را با طرحی ویژه برای برطرف کردن این موضوعات برگزار کند.

وی افزود: در این جلسات که با حضور بسیاری از روانپزشکان استانی و خارج از استان برگزار می‌شود مسائل مربوط به دانش‌آموزان و آشنایی آنها با مطالعه و رفع مشکلات ناشی از پایین بودن سطح فرهنگی خانواده‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون فن‌آوری و پژوهش مرکز تحقیقات معلمان استان اصفهان اظهار کرد: بالا بردن سطح فرهنگی خانواده و دانش‌آموز به مراتب بهتر از بالا بردن سطح اطلاعات عمومی است و با ارتقا این سطح می‌توانیم بسیاری از مشکلات روانی، شخصیتی و اجتماعی دانش‌آموزان را شناخته و آن را برطرف کنیم.

امیدوار اضافه کرد: از خانواده‌ها تقاضا داریم که از کتابخانه مرکز بازدید و از کتاب‌های موجود در آن، برای ارتقاء رشد فرهنگی استفاده کنند.

او در پایان گفت: کتابخانه مرکز دارای کتاب‌های متعدد و مفید و برای بازدید عموم رایگان است.

انتهای‌پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار