قرارداد سرمایه‌گذاری احداث و راه‌اندازی ایستگاه‌ها و خانه‌های دوچرخه در شهر رشت بین شهرداری رشت و شرکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی به امضاء رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید امیر حسین علوی، شهردار رشت گفت: خدمات عمومی با کمک بخش خصوصی از اهداف و رویکرد‌های مهم شهرداری رشت و شورای شهر است و بدون شک برگزاری جلسات و رایزنی‌ها و گفتگو‌ها زمانی نتیجه بخش خواهد بود که بتوانیم به واسطه آن یک محصول و خدمت را به شهروندان ارائه دهیم.

او افزود: رویکرد ما در مجموعه شهرداری رشت این است که بتوانیم هر ماه حداقل یک رویداد کوچک و بزرگ در حوزه‌های خدماتی، فرهنگی، سرمایه‌گذاری و اجتماعی را رونمایی کرده و بستر‌های لازم آن را رقم بزنیم.

شهردار رشت گفت: از سرمایه‌گذار طرح راه‌اندازی ایستگاه‌های دوچرخه و دوچرخه‌های اشتراکی، انتظار داریم تا سرعت اجرای این پروژه را افزایش دهند تا هر چه سریعتر شاهد عملیاتی شدن آن باشیم.

تأمین سرانه‌های ورزشی، کاهش تراکم ترافیک، کاهش مشکلات ناشی از کمبود پارکینگ، صرفه جویی‌های اقتصادی، کاهش تصادفات، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی، افزایش سرعت سفر‌های کوتاه درون شهری و ارتقای سلامت روحی شهروندان از جمله مزیت‌های اجرای این پروژه به شمار می‌رود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.