جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور گفت : نمایش اتحاد ملی به عنوان پیام دفاع مقدس، در قالب گفتمان سازی و محتوا محور با شیوه‌های نوین، برای نسل جوان از وظایف و اقدامات عملی بنیاد حفظ آثار است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، امیر سرتیپ نبی سهرابی جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور در سفر به سمنان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان، با بیان اینکه موزه دفاع مقدس استان سمنان از جمله بهترین موزه‌های کشور به لحاظ فضا و آثار است گفت: برای چیدمان محتوایی این موزه، نیاز به همکاری و استفاده از ظرفیت‌های داخلی است.

امیر سرتیپ سهرابی همچنین فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار در حوزه نشر را در دو سال اخیر چشمگیر عنوان کرد و گفت: چاپ بیش از هشت هزار عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس که ۱۴ درصد انتشارات کتاب کشور را شامل میشود از دیگر فعالیت‌های این بنیاد برای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور از فعالیت ۲۴ موزه دفاع مقدس در کشور خبر داد و گفت: پیش بینی شده تا چهار سال آینده در همه استان‌ها موزه دفاع مقدس ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان هم در این دیدار تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص گسترش فرهنگ دفاع مقدس را یاد آور شد و افزود: در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان برنامه‌ها و اقدامات متنوع و مطلوبی صورت گرفته است که نیاز به تکمیل و معرفی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی با بیان اینکه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تضمین کننده آینده جامعه است، خواستار اختصاص اعتبار برای تکمیل موزه دفاع مقدس استان و نیز یادمان‌های شهدا شد.

در این دیدار سرهنگ محمد حسن سلامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هم گزارشی از وضعیت و عملکرد این بنیاد در استان ارائه کرد.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.