در بیست و نهمین آیین شب خاطره حوزه هنری آذربایجان شرقی از کتاب «شهادت شکار» در تبریز رونمایی شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سید محمد حسین بلاغی رییس حوزه هنری آذربایجانشرقی گفت:شهید تجلایی تجلی واقعی عمل به تکلیف بود و به همراه جمعی از رزمندگان دلاور استان در جنگ تحمیلی خوش درخشید.

اوافزود:این ایثار گری‌های روایت شده تنها جلوه‌ای از از جان گذشتگی‌ها و تلاش‌های شهدایمان بود، همچنین روایت آذربایجان پیشرو در انقلاب، بعنوان محتوای اصلی سند تحول در حال انجام است.

او اضافه کرد:استفاده از محصولات فرهنگی در استان و کشور ما بسیار پایین است لذا ترویج و تبلیغ کتاب و کتابخوانی مخصوصا در حوزه دفاع مقدس بسیار مهم است و باید همگان در این زمینه تلاش وافر داشته باشند.

در آیین «شب خاطره سوسنگرد» همزمان با سالروز آزادسازی و شکست حصر سوسنگرد، از کتاب «شهادت شکار» جستاری در خاطرات و دست نوشته‌های شهید علی تجلایی به اهتمام مرحومه نصیبه عبدالعلی زاده هنسر شهید والامقام و همچنین تفریظ سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بر این کتاب رونمایی شد.

گفننی است؛ شهید علی تجلایی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، متولد ۱۳۳۸ در تبریز بود، وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ وارد سپاه پاسداران شد سرانجام این مجاهد راه خدا در ۲۵ اسفندماه ۱۳۶۳ در شرق دجله و عملیات بدر به شهادت رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.