کرونا ۳ نفر دیگر را هم آسمانی کرد

با ثبت ۳ مورد فوت جدید ناشی از ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد قربانیان بیماری کرونا در خراسان جنوبی به هزار و ۲۱۴ نفر افزایش یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: در شبانه روز گذشته از ۲۹۰ آزمایش مولکولی ۹۷ بیمار جدید و از ۶۸۵ تست سریع ۲۱۶ مورد جدید کرونا شناسایی شد.

او افزود: از این تعداد ۱۲ مورد از بشرویه، ۶۶ مورد از بیرجند، ۱۱ مورد از خوسف، ۵ مورد از درمیان، ۱۰ مورد از زیرکوه، ۹ مورد از سرایان، ۳ مورد از سربیشه، ۳۲ مورد از طبس، ۲۵ مورد از فردوس، ۱۷ مورد از قاین و ۲۶ مورد از نهبندان بوده است.

شریف زاده گفت: در حال حاضر ۲۲۰ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۱۰۸ نفر کرونا مثبت اند.

دبیرستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در استان عنوان کرد: از این تعداد ۱۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۲ نفر نامساعد است.

او ادامه داد: با ثبت ۳ مورد فوت جدید ناشی از ابتلاء به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد قربانیان بیماری کرونا در خراسان جنوبی به هزار و ۲۱۴ نفر رسید.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.