جلسه ستاد تنظیم بازار امروز کرمان با هدف ساماندهی توزیع مرغ استان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان در سال ۱۴۰۰ ظهر امروز در اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمان برگزار شد در پایان این جلسه قوام معاون بازرگانی و دبیر ستاد تنظیم بازار استان با اعلام اینکه این جلسه سه مصوبه داشت گفت: مصوبات جلسه امروز استفاده از زیر ساخت شرکت پست در ارتباط با نصب بارکد و صدور فاکتور و توزیع مرغ ازمحل کشتارگاه تا محل مصرف توسط واحد‌های توزیع کننده است.

او افزود: در واقع مقرر شد کلیه عوامل اجرایی در توزیع مرغ هم از کشتارگاه، عمده فروشان، خرده فروشان نسبت به استفاده کردن از زیرساخت ها‌ی پست اقدام کنند تا پایان آبان ماه بصورت عملیاتی استفاده از زیر ساخت پست در توزیع مرغ گرم صورت گیرد.

قوام بیان کرد: مصوبه دوم استفاده از سامانه جامع تجارت در بحت گردش کالا است که با هدف شفاف سازی گردش کالا از محل تولیدتا واردات ومحل مصرف است تمامی واحد‌های تولید، شرکت‌های پخش، بنکداران و کلیه فروشگاه ها‌ی زنجیره‌ای و واحد‌های خرده فروشی الزاما باید در سامانه جامع تجارت ثبت نام کنند.

او گفت: بعد از ثبت نام نسبت به ورود اطلاعات خرید، فروش و توزیع کالا اقدام کنند هدف اینکه گردش کالا از محل تولید تامحل مصرف شفافیت ایجاد شود اگر تخلفاتی وجود دارد طبق قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تخلفات احتمالی برخورد شود.

قوام با اشاره به اینکه مصوبه سوم تامین کالا‌های اساسی برای شب عید است بیان کرد: جهاد کشاورزی استان و اداره کل غله موظف شدن نسبت به کالا‌های اساسی نظیر شکر، قند، روغن، گوشت مرغ و قرمز و منجمد اقدام کنند.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار