نشست بین بخشی بهبود برنامه واکسیناسیون کووید ۱۹، با حضور بخشدار ساربوک، سرپرست مرکز بهداشت، بهورزان و شورا‌ها و دهیاران بخش ساربوک برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، انور رئیسی بخشدار ساربوک شهرستان قصرقند گفت: پوشش واکسیناسیون کرونا برای کلیه جمعیت هدف با توجه به هشدار پیک ششم کرونا یکی از ضروریات مهم است که باید با تعامل و هماهنگی بین بخشی به صورت کامل صورت گیرد.

او گفت: همکاری شورا‌ها و دهیاران در واکسیناسیون افراد واجد شرایط و تزریق به موقع هر دو نوبت واکسن کرونا می‌تواند ضریب سلامت جامعه را بالا ببرد.

وی ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان، بهورزان و اعضای شورای اسلامی و دهیاران بخش ساربوک در کمک به انجام فرآیند واکسیناسیون افزود: بدون شک واکسیناسیون عمومی مهم‌ترین برنامه برای مقابله با کرونا است و واکسینه شدن اکثریت جامعه هدف می‌تواند شرایط زندگی را به روال عادی برگرداند.

انور رئیسی بخشدار ساربوک در ادامه اظهار داشت که تجزیه و تحلیل آخرین وضعیت واکسیناسیون کووید ۱۹، بررسی چالش‌های عملیات واکسیناسیون، برنامه ریزی برای تزریق صددرصدی واکسن کرونا، تزریق به موقع واکسن و تاکید بر همکاری تمامی عوامل از موضوعاتی بود که در این نشست بررسی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار