مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی برنامه‌های بزرگداشت هفته کتاب در استان را تشریح کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، بینش مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه کتاب و کتابخوانی محور اصلی تمامی فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون در طول سال است گفت: توسعه و تعمیق فرهنگ کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان مهمترین هدف آیین‌های بزرگداشت هفته کتاب است.

وی اجرای طرح «کتاب سلام» ویژه مناطق روستایی شهرستان مرزی جلفا و هادیشهر، برپایی نمایشگاه کتاب‌های کانونی در فرهنگسرای آنا و اجرای فعالیت‌های فرهنگی به صورت روزانه در همین فرهنگسرا با همکاری شهرداری منطقه ۴ تبریز و اهدای کتاب و اجرای برنامه‌های مربوط به کتاب و کتابخوانی در روستای «اروتاسو» در شهرستان چاراویماق توسط کتابخانه سیار روستایی این شهرستان را از جمله برنامه‌های هفته کتاب در استان اعلام کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اجرای ده‌ها برنامه فرهنگی هنری و ادبی در مراکز کانون استان با موضوع کتاب از جمله قصه‌گویی، مسابقه، معرفی کتاب، نمایش خلاق و سرود را از دیگر برنامه‌های این مناسبت برشمرد.

وی اضافه کرد: مشارکت نوجوانان علاقمند به شعر و داستان در نشست مجازی که به همین مناسبت با حضور محمدرضا مرزوقی و بیوک ملکی در قالب برنامه دو پنجره در روز‌های ۲۸ و ۲۹ آبان ماه برگزار خواهد شد نیز از برنامه‌های گرامیداشت هفته کتاب است.

 ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه به عنوان هفته کتاب نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.