در مراسمی چهاردهمین کتاب روحانی و طلبه جهادی عضو جامعه مبلغان و روحانیت جهادی شهرستان‌های لامرد و مهر با عنوان مونوگرافی شهر خیرگو رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام سید مجتبی حسینی نژاد از مبلغان و روحانیون و هنرمندان شهرستان لامرد با ۴۱ سال سن در رابطه با اهمیت به مطالعه و کتابخوانی مطالبی بیان را کرد و گفت: باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری و سفارش ایشان، موضوع ارتقای فرهنگ مطالعه باید مورد توجه قرار گیرد.

او  بیان کرد:کتاب مونوگرافی شهر خیرگو با زحمت یکی از معلمین بانوی غیر بومی سرکار خانم معصومه سحابی فرد به صورت پایان نامه‌ای و معدود انجام شده بود، که در این کار با توجه به توسعه کانال‌ها و گروه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و عنایت جوانان و مردم به این فضا، کار مطالعاتی دقیق‌تر و با عنایت به فرهنگ مردم و طوایف این شهر انجام که هم اکنون در قالب این کتاب مونوگرافی شهر خیرگو تقدیم نگاه مردمان خوب این شهر می‌شود.

حسینی نژاد تصریح کرد: مونوگرافی شهر خیرگو شامل دو بخش شناسایی کلی شهر، و شرح نموداری فرزندان ذکور و طوایف و شامل ۹ زیر فصل از جمله سیمای شهر، جمعیت شناسی، آداب و رسوم و اعتقادات، تفریح‌ها و بازی‌ها و تعاون و همکاری و معیشت مردم در این کتاب آمده است.

این روحانی جوان  کتاب خیرگو ای زادگاه خوب من را در مورد زادگاهشان چاپ کرده است.

 دو کتاب دیگر تحت عناوین بخش با سخاوت خیرگو و فرهنگ و آداب و رسوم بخش خیرگو مجوز داده شده، که به زودی با انجام طراحی جلد وارد بازار نشر می‌شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار