مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تربیت شهروند اخلاق مدار و مجری قانون، ماموریت مشترک آموزش و پرورش و نیروی انتظامی است.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان در نشست مشترک هم اندیشی مدیران و روسای آموزش و پرورش و فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها و مناطق استان در مقر فرماندهی انتظامی استان کرمان برگزار شد، با بیان این که در دو سال گذشته این نشست هم اندیشی برگزار شده و دستاورد‌های خوبی هم داشته، گفت: تعامل بسیار خوبی بین نیروی انتظامی و آموزش و پرورش استان وجود دارد .

او بیان داشت: نرخ وقوع جرم بین انسان‌های تحصیل کرده و آگاه کمتر است بنابراین امنیتی که می‌تواند پیش نیاز توسعه در همه ابعاد باشد ابعاد سیاسی و اجتماعی و ... است، نیروی انتظامی محور امنیت است که می‌تواند همه ماموریت‌ها را محقق کند، جامعه آماری و هدف ما حدود ۶۷۰ هزار دانش آموز و خانواده هایشان است که ظرفیت خوبی در تحقق اهداف و برنامه‌ها هستند.

او گفت: قبل از کرونا هیچ دانش آموزی اجازه داشتن گوشی نداشت و امروز گوشی ابزار آموزش مجازی است، با فرمان مقام معظم رهبری از سال گذشته همه آموزش‌های رسمی از ۳ سالگی به آموزش و پرورش محول شده که رسالت ما بسیار سنگین است، محتوای آموزشی باید مطابق با اهداف نظام تعلیم و تربیت باشد و در دوران کرونا آسیب‌های مخفی و آشکار باید در نظر گرفته شود و اگر به سمت تقویت سواد رسانه‌ای نرویم در آینده آسیب‌هایی جدی خواهیم داشت.

همچنین سردار عبدالرضا ناظری،فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: این نشست به منظور هم اندیشی و همراهی برای انجام ماموریت‌های مشترک آموزش و پرورش و نیروی انتظامی برگزار شده، برای اجرای ماموریت‌ها نیاز به حضور دانش آموزان در مدارس داریم که جمعیت هدف ما هستند.

او خطاب به مدیران و روسای آموزش و پرورش استان کرمان افزود: شما طلایه دار تعلیم و تربیت هستید، ما برای انجام رسالت مان حتما نیاز به کمک و پشتیبانی شما داریم، مشغله مضاعف و درگیری‌های خاص نباید موجب غفلت ما از دانش آموزان شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار