فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: یکی از سارقان که در منطقه کمالشهر اقدام به سرقت منزل کرده بود، در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی قاسم پور، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام خبر سرقت منزلش در منطقه کمالشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری ۲۴ کرج قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: ماموران دربررسی اولیه خود از محل وقوع سرقت، ردپای یکی از سارقان حرفه‌ای منطقه را در در این سرقت مشاهده و پس از شناسایی مخفیگاه نامبرده، با هماهنگی مقام قضائی او را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری کردند.

قاسم پور با اشاره به کشف تعداد زیادی اموال مسروقه از مخفیگاه متهم گفت: در تحقیقات تکمیلی سارق همدست خود را نیز معرفی و ماموران با شناسایی مخفیگاه نامبرده، او را نیز دستگیر و به همراه سارق اصلی به مراجع قضایی معرفی کردند.

او درپایان ضمن هشدار به شهروندان در خصوص مجهز کردن منزل خود به دزد گیر و دوربین مداربسته، افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه پلیسی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.