فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری ۲ سارق احشام و کشف ۲۰۸ رأس دام مسروقه به ارزش ۵ میلیارد توسط ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در پي وقوع یک فقره سرقت احشام در شهر فردیس، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 11 مرکزی فردیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس  افزود: بررسی های اولیه حاکی از آن بود که مالباخته شخصی را به عنوان نگهبان محل نگهداری دام های خود استخدام کرده بود که این فرد در نیمه های شب بیش از 200 راس گوسفند را به سرقت برده و متواری شده بود.

ملکی گفت: در ادامه ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی، با انجام اقدامات اطلاعاتی-پلیسی، سرنخ هایی از محل نگهداری احشام سرقتی در یکی از استان های همسایه کشف و با هماهنگی مقام قضایی به آنجا اعزام و در عملیاتی ضربتی 2 نفر را در این رابطه دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

او با اشاره به کشف 208 راس دام سرقتی در مخفیگاه متهمان، افزود: کارشناسان ارزش احشامی که توسط این افراد به سرقت رفته بود را حدود 5 میلیارد ریال برآورد می کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس  با اشاره به تحویل احشام سرقتی به مالباخته، گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.