سرپرست دانشکده دندانپزشکی مشهد گفت: از اول آذر ماه امسال کلاس‌های عملی دانشکده دندانپزشکی مشهد به صورت تماما حضوری و کلاس‌های تئوری به صورت ترکیبی برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ناصر سرگلزایی سرپرست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص برگزاری کلاس‌های دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ابتدای آذر ماه گفت: کلاس‌های عملی دانشکده دندانپزشکی مشهد از ابتدای مهر ماه به طور کامل و با حضور تمام دانشجویان و دستیاران برگزار شده و کلاس‌های تئوری این دانشکده هم به صورت مجازی برقرار بوده، اما با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از ابتدای آذر ماه امسال، تمام کلاس‌های تئوری و عملی دانشکده دندانپزشکی به صورت حضوری و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

او افزود: در جلسه‌ای که به تازگی با حضور معاون آموزشی و مدیران گروه‌های آموزشی دانشکده برگزار شد، مقرر گردید حضور دانشجویان و دستیاران از اول آذر ماه امسال در کلاس‌های عملی به صورت ۱۰۰ درصد حضوری و در کلاس‌های تئوری به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) باشد.

سرپرست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های تئوری ترکیبی، ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در هر جلسه یک سوم دانشجویان و دستیاران به‌صورت حضوری و دو سوم دیگر به‌صورت وبیناری سرکلاس حاضر باشند و در جلسه بعد یک گروه دیگر حضوری و ۲ گروه دیگر مجازی باشند تا به این شکل تمام دانشجویان و دستیاران ضمن برخورداری از نحوه آموزش یکسان، مواردی که نیاز به طرح حضوری بوده را در زمان حضور در کلاس درس از استاد خود بپرسند.


بیشتر بخوانید


سرگلزایی بیان کرد: در آستانه فعالیت حضوری دانشکده دندانپزشکی مشهد تعداد ۱۲۰ یونیت با همکاری اساتید و دستیاران در کلینیک ویژه این دانشکده آماده شده و با تعرفه مصوب معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد که رقم آن کمتر از بخش خصوصی است، به بیماران خدمات‌رسانی می‌شود.

او با ذکر این نکته که در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تعداد ۷۸۰ دانشجو در چهار مقطع و تعداد ۱۱۱ عضو هیات علمی در دانشکده دندانپزشکی مشهد مشغول به تحصیل و تدریس هستند، تصریح کرد: دانشکده دندانپزشکی مشهد طبق آخرین ارزیابی صورت گرفته در رتبه سوم کشور میان تمام دانشکده‌های دندانپزشکی قرار دارد. البته تلاش می‌کنیم این جایگاه را ارتقا دهیم. به اعتقاد من با ظرفیت و توانایی خوبی که در اساتید و دانشجویان دانشکده دندانپزشکی وجود دارد، این دانشکده می‌تواند در جایگاه اول کشور قرار بگیرد.

منبع: ایسنا
انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.