آزمایش ویژگی جدید اعلان‌ ها در اپلیکیشن پیام رسانی گوگل

شرکت گوگل ویژگی اعلان جدید را روی اپلیکیشن پیام‌ های گوگل آزمایش می‌ کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از phonearena، اعلان‌های اندروید به کاربران این امکان را می‌دهد که ببینند کدام یک از برنامه‌های آنها اعلانی دارد که هنوز آن را باز نکرده اند. اطلاعات جدید نشان می‌دهد که گوگل به دنبال استفاده از ویژگی اعلان جدید در Google Messages برای برجسته کردن پیام‌هایی است که کاربر هنوز آنها را باز نکرده است.

در آخرین نسخه بتای Google Messages (نسخه ۱۰.۶.۲۴۰)، یک نقطه آبی روشن زمانی که پیامی باز نشده است، در سمت راست آن دیده می‌شود. در عین حال، پیام‌های خوانده نشده با حروف پررنگ مشابه ایمیل‌های خوانده نشده نمایش داده می‌شوند.

مشخص نیست چه زمانی این ویژگی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت یا اینکه برای همه کاربران اندروید عرضه خواهد شد یا خیر. البته ممکن است این ویژگی جدید، خیلی مهم نباشد، زیرا همچنان نقطه اعلان در صفحه اصلی و در کنار نماد Google Messages وجود دارد که به کاربر هشدار می‌دهد پیام خوانده نشده دارد.

ویژگی جدید

البته گوگل به خاطر آزمایش متعدد ویژگی‌ها مشهور است و این موضوع به این معنی است که همه آنها نمی‌توانند به نسخه آینده اندروید راه پیدا کنند و این ویژگی جدید نیز فعلا باید توسعه یابد و خبری از انتشار عمومی آن نیست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.