استاندار اردبیل گفت: گروه مشاوران استاندار اردبیل در حوزه صنایع دانش‌بنیان با حمایت و حضور جوانان خلاق و صاحب‌فکر تشکیل می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در حاشیه دیدار با مسئولان استانی گفت: ما اگر می‌خواهیم آینده صنعت استان اردبیل رشد و تکامل یابد و با جهش جدی روبه‌رو شود باید توسعه صنایع دانش‌بنیان را مورد توجه قرار دهیم و با برنامه‌ریزی‌های اساسی گام‌های اساسی برای رونق توسعه و اشتغال استان برداریم.

او افزود: بنده از همه روسای دانشگاه‌های استان و مسئولان و دستگاه‌های اجرایی خواستار حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان به خصوص در حوزه صنایع هستم که آن‌ها را مورد حمایت قرار دهند و حتماً حدأقل یک روز کاری خود را به بررسی مسائل و مشکلات این واحدها اختصاص دهند.

عاملی بیان کرد: در قدم بعدی بی‌تردید حمایت از جوانان خلاق و صاحب‌فکری که در استان اردبیل داریم در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور گروه مشاوران استاندار اردبیل در حوزه صنایع دانش‌بنیان تشکیل می‌شود که این مسئله نیز به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

او تصریح کرد: اگر بخواهیم آینده استان اردبیل در حوزه صنت و دانش‌بنیان رشد جدی و اساسی و قابل توجه داشته باشد حتماً باید حمایت از صنایع دانش‌بنیان را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم و با همفکری و همکاری‌های همه‌جانبه در راستای رفع مشکلات و موانع اقدام کنیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: به دور از تنگ‌نظری‌ها باید در استان در هر حوزه‌ای عمل شود چرا که هم‌اکنون به عنوان یکی از نیازهای مهم و اساسی رسیدگی به مشکلات و قرارگیری مسیر استان در راستای توسعه و پیشرفت است که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
با سلام . انتظار این بود که استاندار جدید اردبیل مانند استاندار قدیم اردبیل اقای بهنام جو هر ماه گزارشی از فعالیت های عمرانی به مردم ارایه دهد مخصوصا در خصوص پیشرفت راه اهن اربیل - میانه و بزرگراه سرچم . بنظر می رسد استاندار جدید علاقه شدید به روضه و نصیحت و ذکر مصایب اهل بیت دارد ولی اردبیل دارای یکی از بزرگترین معلم اخلاق ایران و شاید جهان حاجی اقا عاملی است بهتر است این کارها به ااهل فن اش سپرده شود و بیشترین کارش به طح های عمرانی باشد تا کنون گزارشی ارایه نموده است / انتظار این است که هرمان استاندار فعالیت اشت را به مردم ارایه دهد