حواس پرتی راننده موجب گرفتار شدن عجیب زن سالخورده در میان درب اتوبوس و سقوط وی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حواس پرتی یک راننده اتوبوس شهری در سنگاپور یک مسافر سالخورده را راهی بیمارستان کرد. این زن سالخورده در حال پیاده شدن از اتوبوس بود که عجله راننده برای بستن درب اتوبوس موجب گرفتار شدن این زن و سقوط وی شد. این اتفاق روز سه شنبه در هوگانگ سنگاپور رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین داخل اتوبوس تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو پس از توقف اتوبوس در ایستگاه چند مسافر از جمله این زن در حال پیاده شدن از آن دیده می‌شوند. لحظاتی بعد راننده اتوبوس در حالی که زن سالخورده با گرفتن دستگیره درب قصد پیاده شدن از آن را دارد ناگهان اقدام به بستن درب می‌کند. در ابتدا این مسافر میان درب اتوبوس گرفتار می‌شود و لحظاتی بعد روی زمین سقوط می‌کند. بلافاصله ماموران ایستگاه و شاهدان به کمک این زن می‌شتابند.


بیشتر بخوانید


در ادامه این زن با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. اتحادیه اتوبوسرانی سنگاپور روز پنجشنبه با انتشار بیانیه‌ای این اقدام راننده را غیرقابل قبول توصیف کرد. در این بیانیه آمده است: "جای خوشحالی است که این زن سالخورده دچار آسیب جدی نشد. این زن در بیمارستان مورد مداوا قرار گرفت. ما با خانواده وی در تماس هستیم و نگرانی خود را در این زمینه ابراز و کمک‌هایی نیز ارائه کرده ایم. ما برای این زن آرزوی سلامتی و بهبود سریع و کامل داریم. در همین حال با راننده اتوبوس برخورد انضباطی شدید صورت گرفته و از این پس عملکرد وی را به دقت زیر نظر خواهیم گرفت. سلامت شهروندان برای ما مهم است و ما مراقب آنها خواهیم بود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.