انتظار‌ها بالاخره به سر آمد و فردا تیم شهدای بابلسر در آغاز مسابقات لیگ ۲ فوتبال در دیداری حساس به مصاف چوکای تالش می‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،شهدای بابلسر امسال با هدایت محمد قربانیان و بازیکنانی کاملا بومی مازندران وارد کارزار رقابت با ۱۳ حریف خود در گروه اول لیگ ۲ فوتبال کشور می‌شود.

بابلسری‌ها که سال گذشته رتبه هفتم را با حسین رحمانی در گروه دوم لیگ کسب کرده اند، امسال با حفظ اسکلت اصلی تیم و اضافه شدن بازیکنان با تجربه ای، چون سیداحمد مهدی زاده، ابوالفضل آذرنوشان و محمد ابوالحسنی، رسول مقصودی و مهدی احمدزاده، به دور از هیاهو و سروصدا تمرینات آماده سازی را به صورت مطلوب پشت سر گذاشته تا با کسب نتایج آبرومندانه نماینده شایسته‌ای برای مازندران در پنجمین فصل حضور خود باشند.

شناخت کافی بازیکنان از یکدیگر، اتحاد و همدلی و تلفیق جوانی و تجربه می‌تواند برگ برنده تیم شهدا در بازی مقابل تیم چوکا و سایر حریفان در لیگ ۲ باشد.

تیم شهدای بابلسر که در ۶ بازی تدارکاتی پیش فصل خود، ۵ برد و یک تساوی به دست آورده و به چیزی کمتر از نمایشی قدرتمندانه و کسب امتیاز در تالش فکر نمی‌کند.

در آن سوی میدان نیز چوکایی‌ها که با وجود داشتن طرفداران پرشمار از لیگ یک به لیگ دو سقوط کرده اند با علی نظرمحمدی در رویای بازگشت به لیگ یک هستند.

تیم ریشه دار و قدیمی چوکا با جذب ایمان موسوی و حسین حیدری بازیکنان سابق استقلال تهران و کریم احمدی، حسین رسولی و اشکان توانا از لیگ یک و چند بازیکن خوب لیگ دویی، به حفظ اعتبار چندین ساله خود در فوتبال کشور است.

این چهارمین بار است که شهدا و چوکا در شهرآورد شمال کشور با هم روبرو می‌شوند.

اولین بار سال ۹۴، دو تیم در لیگ ۳ و در تالش به دیدار هم رفتند که چوکا یک بر صفر پیروز شد.

دومین بازی سال ۹۸ در دور رفت لیگ ۲ برگزار شد که تساوی ۱-۱ حاصل تلاش دو تیم در ورزشگاه سردار شهید علیزاده بابلسر بود.

در بازی برگشت تالشی‌ها یک بر صفر در زمین خود پیروز شدند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.