پدرو سنا سرمربی برزیلی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام ژاپن برای هدایت ملی پوشان کشورمان با فدراسیون ایران به توافق رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام کشورمان سال آینده باید در مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژو چین شرکت کند و فدراسیون قایقرانی ایران برای اینکه ملی پوشان کشورمان در آن بازی‌ها بتوانند عملکرد موفقی داشته باشند با سرمربی جدیدی به توافق دست پیدا کردند.

با اعلام علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، پدرو سنا مربی برزیلی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام ژاپن برای هدایت تیم ملی ایران با مسئولان فدراسیون قایقرانی کشورمان به توافق رسید و او قرار است به زودی به ایران آمده تا بعد از انعقاد قرارداد کارش را با تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام ایران آغاز کند.

پیش از این ایرج اقلیمی هدایت تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام کشورمان را بر عهده داشت. سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان اواخر هفته گذشته برای شرکت در مجمع جهانی کانوئینگ به ایتالیا سفر کرد و در آنجا موفق شد با سنا سرمربی تیم ملی قایقرانی ژاپن به توافق دست پیدا کند.


بیشتر بخوانید


سنا در مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو هدایت تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام ژاپن برزیل را بر عهده داشت و بعد از آن هم در المپیک ۲۰۲۱ توکیو به عنوان سرمربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام ژاپن خدمت کرد. حال این سرمربی قرار است تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام کشورمان را در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین بر عهده داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار