معاون سابق عملیات سازمان بسیج مستضعفین کشورگفت:شهرستان نهاوند در طول تاریخ انقلاب و دفاع مقدس شهدای بزرگی را تقدیم انقلاب کرده است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  سردار سالار آبنوش معاون سابق عملیات سازمان بسیج مستضعفین کشور در مراسم یادبود پهلوان شهید مهدی رفیعی گفت: شهرستان نهاوند در طول تاریخ انقلاب و دفاع مقدس شهدای بزرگی را تقدیم انقلاب کرده است که پهلوان شهید مهدی رفیعی جوان مومن و انقلابی و دهه هفتادی جان شیرین خودش را فدای امنیت جامعه کرد.

شهید مهدی رفیعی از سربازان نیروی انتظامی پنجشنبه گذشته در درگیری با سوداگران مرگ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

او افزود:مردم ولایت مدار و شهید پرور نهاوند قدر و قیمت شهدا و بخصوص شهید رفیعی ها را بدانیدو تنها خدا می داند ارزش خون شهدا چقدر بالا است.

سردار آبنوش بیان کرد: انسان ها نیز بر اساس یکسری پارامترها شهدایی را به عنوان شاخص هر سال انتخاب می کنند هر چند بیان و وصف هر شهید توصیف همه شهدا است.

رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: پهلوان شهید مهدی رفیعی جوان دهه هفتادی بود که در مکتب سید شهدا بزرگ شد و در همین راه هم به شهادت رسید.

در ادامه این مراسم حمیدسیفی مدیرکل ورزش وجوانان استان همدان به خصلت های اخلاقی و منش پهلوانی کشتی گیر شهید مهدی رفیعی اشاره کرد و گفت: لیاقت آقای مهدی رفیعی چیزی جز شهادت نبود چون ایشان تمام جوانیش وقف تحصیل تهذیب و ورزش بود.

او افزود: شهید رفیعی و خانواده اشان را به خوبی می شناسم خانواده ای هیاتی و مذهبی و اهل ورزش هستند و خود شهید هم سالها در سالن‌های کشتی برای شهرستان و استان کشتی گرفت.

مدیرکل ورزش وجوانان استان همدان بیان کرد: امروز اداره ورزش و جوانان استان همدان و شهرستان برخود می بالد که شهید امنیت نهاوند و مدافع وطن از خانواده پهلوانان و کشتی گیران است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار