رئیس هیات ووشو استان سمنان گفت: ۱۱ ووشوکار استان در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در بخش آقایان و بانوان از پنجم لغایت چهاردهم آذر ۱۴۰۰ به میزبانی جزیره قشم حضور می‌یابند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی دانایی فرد رئیس هیات ووشو استان سمنان بیان کرد: رقابت‌های ووشو قهرمانی بزرگسالان استان سمنان در بخش بانوان و آقایان جمعه گذشته به مدت یک روز برگزار شد.

وی افزود: این رقابت‌ها در بخش‌های تالو و ساندا به میزبانی شاهرود و سمنان با حضور ۶۰ ورزشکار برگزار شد که نفرات برتر به رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۲ اعزام می‌شوند.

رئیس هیات ووشو استان سمنان ادامه داد: مسابقات قهرمانی کشور در بخش آقایان ۵ لغایت ۹ آذرماه و در بخش بانوان ۱۰ لغایت ۱۴ آذرماه برگزار می‌شود که هفت ووشوکار آقا و چهار خانم از استان سمنان در این رقابت حضور دارند.

دانایی فرد اظهارداشت: هفت نفر از ووشوکاران اعزامی استان سمنان در وزن‌های اصلی براساس سهمیه اعلامی از سوی فدراسیون و چهار نفر با انتخاب هیات ووشو استان در رقابت قهرمانی کشور حضور خواهند داشت.

وی افزود: نتایج بازی افراد انتخابی هیات ووشو استان سمنان در این مسابقات در تغییر رنکینگ استان تاثیر دارد و هفت ووشوکار اصلی امکان حضور در اردوی تیم ملی را خواهند داشت.

رئیس هیات ووشو استان سمنان با اشاره به سابقه قهرمانی ووشوکاران اعزامی استان سمنان به مسابقات قهرمانی کشور خاطر نشان کرد: باتوجه به توانمندی ورزشکاران اعزامی نتایج خوبی در این مسابقات برای استان سمنان و ووشوکاران حاصل می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار