سخنگوی شورای شهر شیراز، اتحاد بین عرصه‌های فرهنگی در عین دشوار بودن را یک ضرورت خواند و گفت: رویکرد شورا و فعالان فرهنگی طی سالیان گذشته غالبا رویکرد رویداد محور بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی‌اکبر سلطانی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شیراز در نشست هم اندیشی مدیران دستگاه‌های فرهنگی فارس که با حضور نماینده، ولی فقیه در فارس برگزار شد، بر استفاده از رویکرد مسئله محوری برای تحقق سومین حرم اهل بیت (ع) توسط دستگاه‌های فرهنگی تاکید کرد.

او افزود: سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری با تغییر رویکرد‌های شهرداری در دوره فعلی، هم و غم خود را بر تحقق رویکرد مسئله محوری قرار داده است.

سلطانی خطاب به رئیس جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: ریاست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز یک مسئولیت کلیدی در عرصه زمانی جنگ نرم است.

سخنگوی شورای شهر شیراز، اتحاد بین عرصه‌های فرهنگی در عین دشوار بودن را یک ضرورت خواند و افزود: رویکرد شورا و فعالان فرهنگی طی سالیان گذشته غالبا رویکرد رویداد محور بوده است که این رویکرد در برخی از مسائل نتوانسته نقش خودش را ایفا کند.

سلطانی با بیان اینکه رویکرد شورای ششم شیراز مسئله محوری است، گفت: در این رویکرد پیگیری و به نتیجه رسیدن مسائل در عرصه مختلف شهری مدنظر است لذا از رئیس جدید سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز و فعالان فرهنگی تقاضا داریم که با کنار هم قرار دادن نظرات و اندیشه‌ها، زمینه رقم خوردن این رویکرد را فراهم کنند.

این عضو شورای شهر شیراز، تحقق الزامات حرم سوم اهل بیت را، توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم قرار داشتن شیراز در قله، دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار