تیم سارگل گناوه نماینده استان بوشهر در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها مقابل حریف شهرکردی به تساوی رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در نخستین دیدار لیگ برتر فوتبال بانوان، سارگل بندر گناوه نماینده استان بوشهر در برابر مهمان خود ملی‌پوشان شهرکرد به تساوی بدون گل دست یافت.

این بازی دیروز در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد.

تیم سارگل در هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان ۲۸ آبان مهمان تیم سپاهان اصفهان خواهد بود.

سرمربی سارگل بندر گناوه پیش از بازی دیروز گفته بود: این تیم از یک ماه پیش تمرینات خود را با حضور بازیکنان بومی و غیربومی آغاز کرده است و امیدواریم با تلاش و همت بازیکنان و حمایت مسئولان استانی نتایج خوبی بگیریم.

فاطمه بیاتی نیا افزود: با توجه به اینکه، سارگل از گناوه در این دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور حضور یافته است، انتظار داریم که بقیه دیدارهای خانگی خود را در این شهرستان برگزار کند تا از امتیاز میزبانی به نحو شایسته بهره ببرد.

او با تشکر از از حمایت‌های مسئولان این تیم و رئیس هیات فوتبال گناوه در زمینه فراهم کردن امکانات آماده سازی، ادامه داد: از مسئولان انتظار دارم از این تیم که تنها نماینده استان بوشهر در لیگ برتر فوتبال بانوان است پشتیبانی کنند.

 تیم سارگل به عنوان نماینده استان بوشهر در فصل قبل مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور حضور داشت که پارسال امتیاز آن را علیرضا چهارمحالی یکی از دوستداران فوتبال شهرستان گناوه به عنوان مالک خریداری کرد و در اختیار هیات فوتبال بوشهر قرار داد.


بیشتر بخوانید


رئیس هیات فوتبال گناوه پیش از این گفته بود، دیدارهای این تیم پارسال براساس تعهدات و توافقات صورت گرفته در بوشهر برگزار شد اما امسال سارگل از شهرستان گناوه در این رقابت‌ها شرکت کرده و قرار است هفته‌های بعد در این شهرستان میزبان حریفان باشد.

صادق عبداللهی عنوان کرد: با همکاری هیات فوتبال استان بوشهر با این تیم همکاری کرده‌ایم از جمله در زمینه تقبل کردن بخشی از هزینه‌های میزبانی، اسکان و در اختیار دادن زمین چمن.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.