مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف در هفته کتاب خبر داد و گفت: بیش از ۳۰ برنامه در جنوب کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ آبان تا یکم آذر با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم» با حضور استاد بیوک ملکی نویسنده و شاعر بزرگ کشور در جنوب کرمان برگزار می‌شود.

او افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برنامه‌های متنوعی را برای این هفته تدارک دیده است.

اسحاقی تصریح کرد: شعار امسال هفته کتاب با عنوان؛ جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم، به نوعی در بین افراد فراگیر و تأثیر گذار است.

اسحاقی افزود: کتاب برای بالابردن رشد یک جامعه وتعالی انسان‌ها و از بهترین ابزار‌ها است، فرهنگ کتابخوانی باید از کودکی در انسان نهادینه شود و باید کودکان خود را از سنین کودکی به کتابخوانی عادت دهیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه بیش از ۳۰ برنامه در هفته کتاب در جنوب کرمان برگزار می‌شود، تصریح کرد: رونمایی از پوستر هفته کتاب، تجدید میثاق با شهدا حضور در گلزار شهدا، تجلیل از تسهیلگران و رابطان برتر جام باشگاه کتابخوانی، کتابداران نمونه، زنگ کتابخوانی در هنرستان هنر‌های زیبا، نشست دانش آموزان، دانشجویان در مورد اهمیت کتاب و کتابخوانی، نشست آسیب شناسی نشر کتاب، نشست اهمیت کتاب و کتابخوانی در زندان، اهدای کتاب به کتابخانه زندان از برنامه‌های هفته کتاب است.

اسحاقی با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته کتاب و کتاب خوانی گفت: نشست کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برنامه کانون مساجد (برپایی نمایشگاه کتاب، اهدا کتاب، تجلیل از فعالان و... مصلی نماز جمعه) همایش فعالان صنعت چاپ و نشر و تجلیل از ناشران کتابفروشان و چاپخانه داران برتر، همزمان با سراسر کشور افتتاح نمایشگاه نماز کلید بهشت، تجهیز کتابخانه مدارس روستایی، تجهیز کتابخانه ادارات سطح شهر اهدا کتاب به مدارس سطح شهر و ... از جمله برنامه‌های هفته کتاب در این منطقه می‌باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار