مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: دوره بازآموزی تیم‌های ویژه عملیاتی پایگاه‌های امداد و نجات کشور در چاف در حال برگزاری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سیاوش غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: برگزاری دوره بازآموزی و توان افزایی تیم‌های ویژه عملیاتی پایگاه‌های امداد و نجات سراسر کشور از دیروز (شنبه ۲۲ آبان ماه) در مجتمع تخصصی امداد و نجات چاف آغاز شد.

او افزود: این کارگاه آموزشی با موضوعات دوره آموزش تخصصی اقدامات پیش بیمارستانی، دوره آموزش تخصصی پایه جستجو و نجات در حوادث شهری (آوار) دوره آموزشی تخصصی پایه و جستجو و نجات در حوادث حمل و نقل (جاده ای) و دوره آموزشی تخصصی پیشرفته جستجو و نجات در ارتفاع در حال برگزاری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ادامه داد: این آموزش‌ها به صورت تخصصی در ۸ مرحله مقعطی ۴ روزه در هر دوره ۷۲ نفر تا ۲ دی ماه با حضور ۵۶۵ شرکت کننده از سراسر کشور در مجتمع تخصصی امداد و نجات چاف گیلان ادامه خواهد داشت.

غلامی با اشاره به هدف برگزاری این دوره آموزشی تصریح کرد: این دوره با هدف، افزایش میزان اثربخشی عملکرد جمعیت هلال احمر در نجات انسان‌های در معرض خطر و آسیب دیده از حوادث و سوانح و با هماهنگی معاونت برنامه ریزی و آموزش‌های تخصصی سازمان امداد و نجات کشور و معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.