در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۲۴۳ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۴۵ هزار و ۴۸۸ واحد قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز یکشنبه (۲۳ آبان ماه) در ابتدای معاملات با رشد یک هزار و ۴۷۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۴۰ هزار واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۲۴۳ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۴۵ هزار و ۴۸۸ واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۱۱ واحد بر روی ارتفاع ۳۸۹ هزار و ۹۶۲ واحدی قرار  گرفت.

سه نماد فخوز، نوری و فولاد بیشترین تاثیر را در این دقایق بر شاخص بورس گذاشته اند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۶۰ واحدی بر روی پله ۲۰ هزار و ۵۲۸ واحد قرار گرفت. سه نماد آریا و اتکای و توسن بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرا بورس گذاشته اند.

در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۷ هزار و ۲۸۱ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۴۶ هزار و ۵۲۵ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۴۸۱ واحد بر روی پله ۳۹۰ هزار و ۴۳۲ واحدی قرار گرفت. سه نماد فخوز، نوری و کگل تاثیر گذار‌ترین نماد‌ها در شاخص بورس بودند.

شاخص فرابورس نیز با رشد ۱۰۳ واحدی بر روی پله ۲۰ هزار و ۵۷۱ واحدی قرار گرفت. سه نماد آریا، غصینو و شجم نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس تا به این لحظه داشته اند.

در ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۵۹۱ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۴۳ هزار و ۹۶۵ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۵۷۹ واحدی بر روی ارتفاع ۳۸۹ هزار و ۵۳۰ واحد قرار گرفت. شستا، خبهمن و شپنا سه نماد پرتراکنش این دقایق بورس هستند.

در ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه شاخص کل بورس بار رشد ۴ هزار و ۵۹۱ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۴۳ هزار ۹۶۵ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۵۷۹ واحدی بر روی ارتفاع ۳۸۹ هزار و ۵۳۰ واحد قرار گرفت. شستا، خبهمن و شپنا سه نماد پرتراکنش این دقایق بورس هستند.

در ساعت ۱۲:۲۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۵۷۷ واحدی بر روی ارتفاع یک میلیون و ۴۴۲ هزار و ۸۲۳ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۱۳۳ واحدی بر روی ارتفاع ۳۸۹ هزار و ۸۴ واحد قرار گرفت.

سه نماد فخوز، شستا و نوری بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس گذاشته اند. شستا نیز پرتراکنش‌ترین نماد در بورس تا به این لحظه بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۰۲ ۲۳ آبان ۱۴۰۰
کدوم رشد؟ارزش پرتفوی من در عرض دو هفته نصف شده
آخرین اخبار