وزیر خارجه کشورمان در نشستی با برخی از تحلیلگران، اساتید دانشگاه و فعالان حوزه رسانه‌ای سیاست ایران در گفت‌وگو‌های آتی در وین را تشریح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه میزبان جمعی از تحلیلگران، اساتید دانشگاه، فعالان حوزه رسانه‌ای و سفرای ایرانی بود.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در ابتدای این نشست با تبیین سیاست خارجی دولت سیزدهم و با تاکید بر حسن نیت جمهوری اسلامی ایران در ورود به گفت‌وگو‌های وین به رغم نقض تعهدات برجامی و خروج از آن و همچنین نقض قطعنامه ٢٢٣١ از سوی آمریکا و همچنین بی عملی کشور‌های اروپایی عضو برجام در انجام تعهدات خود، سیاست کشورمان در از سرگیری گفت‌وگو‌ها به منظور رفع تحریم‌های ظالمانه، غیرقانونی و یکجانبه آمریکا را تشریح کرد.

باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه نیز در ادامه ضمن تبیین مواضع و اقدامات صورت گرفته تاکنون، ابعاد مختلف سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران درخصوص این گفت‌وگو‌ها را تشریح کرد.

شرکت کنندگان در این نشست نیز در ادامه به ارائه دیدگاه‌های خود در این زمینه پرداخته و پیشنهاداتی را در خصوص تداوم چنین نشست‌هایی ارائه کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار