تیم دوومیدانی خوزستان با درخشش دوومیدانی کاران دختر و پسر ایذه به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسابقات دوومیدانی رده نونهال کشور به میزبانی اهواز برگزار شد و دوندگان پسر نونهال ایذه‌ای با گرفتن مدال‌های رنگارنگ و زدن رکور‌های بی نظیر سکوی اول مسابقات کشور را بدست آوردند.

در رشته ۳ هزار متر ابوالفضل داودی با رکورد ۹ دقیقه و ۳۱ ثانیه و ۴۱ صدم ثانیه، در رشته پرتاب وزنه کشور رضا کهشوری با پرتاب ۱۲ متر و ۹۶ سانتی متر و در رشته دو امدادی ابوالفضل داودی و یوسف لطیف زاده به مقام نخست دست پیدا کردند همچنین در رشته پرش طول یوسف لطیف زاده با پرش ۵ متر ۳۷ سانتی متر به مقام سومی رسید.

همچنین در پایان مسابقات دو و میدانی قهرمانی منطقه ۵ کشور رده سنی نونهالان تیم خوزستان موفق شد عنوان اول را در بخش دختران بدست آورد.

در رشته‌های ۴٠٠متر آیناز عالیپور،  یک هزار ۵٠٠متر کشور مریم احمدی، دوی امدادی آیناز عالیپور، مریم احمدی، فیروزه پورحدادی و فاطیما خسروی، در ۳ هزار متر هانیه شهپری مقام نخست را به دست آوردند.

در رشته ۱٠٠متر فاطیما خسروی وفا، ۳ هزار متر سامیا شهپری مقام دوم را کسب کردند پ در رشته‌های ۱٠٠متر با مانع فیروزه پورحدادی، پرش طول سیما موسوی و پرتاب نیزه نرگس موسوی در رده سوم قرار گرفتند.

مسابقات دو و میدانی نونهالان منطقه ۵ کشور طی روز‌های ۲۰ لغایت ۲۱ آبان و در دو بخش پسران و دختران به میزبانی شهرستان اهواز برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.